Anthons Liv.

Prov.

3 prov kommande veckan...
Nu, i kommande veckan ska jag gör färdigt ett matte prov, göra ett omprov i So (historia om USA) och biologipeov som jag missade i torsdags för att jag var hemma och sjuk. Så nu ligger jag på sängen och läser biologi...
Och det är ännu en sak som jag inte är klar med, det är svenska-läsförståelsetest som skulle vara klart i somras, men då hade jag Am-teori att plugga på, så det är också skit som måste bli färdigt..
Vet inte om det något mer som behövs berättas om... Så vi hörs! 💙
Taggar: Prov;
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Random?!
skriven :

Surt m så mycket.
Lycka till.

2 lisa
skriven :

Vilket konstigt blogg men lycka till med din blogg iallafall, hoppas du lägger till snygga bilder med som gör bloggen finare oxå ;)

Svar: Tack, aa då 👍
Anthon

3 Olivia
skriven :

Jobba på!
Fin blogg!

Svar: Tack :)
Anthon

4 Katarina
skriven :

Hej jätte fin blogg du har kicka gärna in på min blogg och säg gärna vad du tycker om min blogg och om du vill får du jätte gärna fortsätta läsa min blogg :) Kram!:)

Svar: Tack, aa, kanske ;)
Anthon